Avslöjar en hemlighet angåene min blogg.


Som ni tidigare läst här på bloggen har jag sagt att det kommer ske föränringar. Jag har varit i kontakt med finest och även mondoblog. Är nämligen riktigt sugen på att byta portal. Kunde inte direkt bestämma mig vad jag ville men idag tog jag ett beslut. Efter ett samtal med Alexander Erwik som är chefredaktör samt delägare på finest, vart jag riktigt sugen på att flytta min blogg dit. Så ah, jag ska flytta min blogg inom kort till finest. I helgen blir det plåtning, ny design skall fixas och lite annat. Sedan är det bara att köra. Jag har absolut inget emot blogg.se men jag är ute efter mer läsare och det är så mycket större trafik på finest än här så nu är det dags att uppgradera sig. Det vankas kontrakt! GLAD CHEY!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback