From now on I´m gonna call you DRAMA QUEEN!


Jag är så himla trött på folk som älskar drama och göra mig arga. Pika mig och min familj. Bloggbråk är väldigt omoget för den delen också. Jag är trött på folk som håller på med ständiga små pikar. Skippa attityden, skippa all luft ni ar i er. Nu riktar jag mig mer mot en person och jag vill bara säga att jag är såååå sjukt trött på ditt beteende. Du är inte samma person du var för 12 år sedan. Absolut inte. Du har gått och blivit en falsk bimbo med för mycket luft. I mina ögon (kanske för att jag är blåögd och naiv) kommer du alltid ha ett gott hjärta och vill aldrig mig ller min familj något dåligt. i mitt hjärta kommer du alltid att finnas. Men fan vad jag spyr på dig just nu. Och en sak kan jag ju lova dig. Jag vill INTE vara som dig. Orkar inte bli ännu mer störd på detta. Hoppar in i duschen nu innan middagen, sedan bär det av till Sogni för lite föris (vatten för min del) Laroy för att hälsa på vännerna, Rose för att dansa loss med mina favoriter och white för att garva åt alla uppmärksamhets kåta brudar som gör bort sig!

PS. Du gör mig extremt förbannad, men du sårar mig ännu mer!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback