God morgon bloggen


3 timmars sömn är ingen höjdare, tror att min kropp fått för sig att jag bara skulle ta en power nap, vanligt vis somnar jag runt 5 tiden. Well nu är det upp och hoppa för min del. 1 skål fil med hallon och mango och grönt te som får igång min ämnes omsättning så där på morgon kvisten. Istället för att åka kommunalt till min nya nagel tjej, i Rissne, tänker jag ta en PW. Dock funderar jag starkt på att ta den på väg hem istället, just nu är jag tröttare än någonsin! Börjar i alla fall dagen med ett stort leende på läpparna, minus 3,5 cm i lår, 4 cm höfter, 3 cm midja, 1,5 cm armar och 2 cm i brösten. Känner att jag är på rätt väg just nu! Fan vad bra det känns!

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback