Hell's kitchen!


Då sitter jag på tunnelbanan på väg mot stan. Ska möta upp mina älskade vänner. Tess, Jad mfl. Gillas! Länge sedan jag umgicks med mina pojkar, vi får ta och köra repris på vårt bastande, filmkvällar, pingis spelande, guitar hero klockan 5 på morgonen. Fan, saknar! Men idag ska jag catcha up med mina fina, vilket gör mig as glad. Vid tolv bär det av mot Hell's där vi ska heja på underbara Reza och Marells som är med i tävlingen Hell's to Miami. De/den dj som vinner får en betald resa dit och en fet spelning på något grym klubb. Självklart hoppas jag på att Reza och Marells tar hem vinsten! PUSS PÅ ER MINA FINA LÄSARE AND HATERS

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback