Min dag spenderas med Tessan ❤


Helle kära läsare! Hur mår ni idag? Snart ska jag och min fina granne , Tess, iväg på en PW med ett solstopp och Stadium stopp. Jag ska inhandla en sportbh, ut-och-gå-vikter som man sätter runt handlederna och anklarna, andskar så jag slipper få blåsor på händerna och riktiga träningsskor som jag kan gå i. Har fått ett par reebook easy tone eller fan vad de heter, men jag kan inte gå med de nu. Man halkar på en sekund och det är super lätt att vrika/stuka foten. Då de har typ en boll i skon man balanserar på, äsc fan jag orkar inet förklara, aa, i vilket fall som helst så är det as lätt att trampa snett. Efter vår PW och sol/shopping. Blir det fiffo time hos mig och Jimmie sen blir det utgång. LATEROOOOO

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback