Min sista kväll på nattklubb Amnesia


Ikväll är det min sista kväll på nattklubb Amnesia, denna resa har varit rolig, jag brukar vara positivt inställd till alla olika projekt. VAr kul att testa på något annat i ca 1 månad, fått in lite nya rutiner på klubben, lite snyggare människor och lite andra små ändringar. Så ikväll kommer min bebis Reza stå för musiken, Jacob kommer säkert hoppa in lite då och då. Sedan ska mina vänner Rodney, Rosanna, Chrille och några andra besöka oss ikväll. Så idag blir det att ge gärnet en sista gång!

Annars då, gick upp för 2  sedan, har diskat och plockat ihop ren tvätt. Imorgon ska jag hem till mamma och hälsa på, äta middag och mysa. Länge sedan jag var med mamma och pluttis. Men nu ska jag hoppa in duschen och fixa mig.

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback