Om min och älsklingens kväll igår


Kvällen vart bild fri! Haha det var en konstig början på ett blogg inlägg men bara så ni vet. Jag tig 2 bilder och älsklingen tog nog lika många. Jag orkade inte sitta och hålla på och ta bilder till bloggen, sorry, men satt ju inte där direkt och tänkte på er läsare och att ni alltid vill ha mycket bilder. Well kvällen började på en japansk restaurang som är min och Jimmies restaurang. Vi var där och åt på min 18 års dag också. Efter den fantastiska hummer sushin och sashimin rörde vi oss mot sergel. Vi såg filmen mission impossible, ghost protocol, riktigt bra var den. Som jag sa i bilen på väg hem, mission inpossible har aldrig svikit mig, kanske 2:an lite då men ingen annan. Där har ni min och min gosis kväll. Underbart var det. Och vad jag fick för present kan jag skryta om lite senare :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback