Om Pascals event - Pink Sweden Release


Många små bloggare (inte för att jag är någon stor, det säger jag inte, men folk är ganska duktiga på att hitta dolda meningar i min blogg) well, många små bloggare som vill få större publicitet har hakat på andra bloggare och bloggat dåligt och hittat på massa saker om Pascals underbara release event av märket Pink Sweden. Jag orkar egentligen inte gå igenom allt som hände vilket ni gärna skulle vela för folk älskar ju drama. Hjärtat lilla du kanske kommer få 400 hundra läsare i några dagar, är det värt för att bryta ett kontrakt du skrivit på och inte bara det men såra en vän. Jag säger ärligt, jag åkte aldrig in till eventet, skulle aldrig hinna i tid och så, men jag önskade min fina vän Pascal all lycka och att det skulle gå bra, skulle inte folk ha letat uppmärksamet och inte kommit as packade till eventet så skulle det nog vara hur lyckat som helst. Men en vän till mig skämde tydligen ut sig och gjorde världens scen... Tråkigt. Synd att jag inte kunde vara delaktig under eventet och få garva åt de som skämde ut sig pga alkoholen, men även gratta min vän och önska honom lycka till med företaget!

Klicka in på länken nedan så kan ni beställa byxorna som Pascal släppt.
PS. Fler modeller på ingång.
Ouups kanske sa något jag inte fick säga?!


http://www.facebook.com/pages/Pink-Sweden-By-Rocque/280706298648525
LIKEA OCH BESTÄLL!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback