Suck my gun and swallow my bullets!


Hahaha älskar rubriken och den är menad till en jävel. You know who you are!  What ever, planen idag var att simma med min korv, (kallar min man, Jimmie, för korvis ibland, don´t ask me why eftersom jag själv inte vet). Han mådde dock fortfarande för dåligt så jag gjorde lite sit ups hemma. Jag har satt upp ett mål och just nu kommer många tycka jag är galen men jag var tvungen att göra detta! Jag har satt upp ett mål på -10 kg till den 9 april. Då fyller Jimmie 21 och jag mamma, lillsyrran och Jimmie åker till NYC några dagar efter det. Så den 9:de april ska jag se ut som jag gjorde för 2 år sedan. Pinne, dock ska jag ju operera mig så jag kommer inte se exakt likadan ut. För att pusha mig själv lyssnade jag på Jessica och klickade hem ett par braxor som är för små. Jag köpte ett par true religion jeans för 2799 kr. Upps det sved men nu måste jag fan komma in i dessa byxor. De är 2 storlekar för små. Jag kommer ha en fet ångest om jag inte kommer komma in i dessa jeans, de är storlek 27 och jag måååååååååååste in i de. Just nu är jag mellan storlek 29 och 30. Men jag har ett par true religion jag använder nu och de är 30. Så egentligen ska jag ner 3 storlekar om man ser på det så, det är ju samma märke. Men what ever hur många storlekar jag ska ner. Men in i byxjävlarna som kostade mig skjortan ska jag in i. Imorgon ska jag ta en PW in till stan, gymma och sola. Tuben hem dock, var så död efer jag gick in till stan hela vägen sist att jag knappt kunde träna men pushade skiten ur mig och satte mig sedan på tåget hem. PW´n hem skippade jag.

Tillbaka till rubriken, ta åt dig! SUCK MY GUN AND SWALLOW MY BULLETS BITCH. I AM SO TIERD OF YOUR BEHAVIOR!



PS. Ni har väl inte glömt bort min kost och träning kategori jag startde den 3 januari 2011?
Där skriver jag lite tips om kost, träning, lägger upp bilder på det jag äter och skriver även om hur jag tränar samt hur detta påverkar mig psykiskt. Klicka HÄR för att kika igenom min kategori.







Kommentarer
' d anni

- Tävling pågår

Där du har chansen att vinna ett iphone skal för ett värde av max 500:- Reglerna är enkla.



Direktlänk:

http://daanielab.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-ett-iphone-skal.html#comment

2012-02-05 21:38:31
URL: http://danielas.se
Felicia

wohowhwo önskar dig en massa lycka till, haha och rubriken är ju höehöehe



puss

2012-02-05 22:57:20
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback