Sva på kommenar till Anonym




Anonym
om Är en aning avundsjuk på mamma och syrran:
Hur gör man ifall man vill börja jobba inom nattklubb branschen? Är de svårt att få jobb inom det? :)
Tack för en bra blogg!! :)

SVAR:
Om du som är myndig som ställt denna fråga oc personligen är intresserad av att börja jobbai no nattklubbs branschhen får mer än gärna skicka iväg ett personligt meddelande till  mig på facebook, Anja Dymkowska. Antar att jag måste besvara frågan, ja ibland har man tur och kanske hamnar elt rätt exakt som denna person gjorde, jag är ju ute efter folk just nu som vill testa på ett av Stockholms hetaste party ställen som för övrigt är öppet till 05. Vanligt vis är det svårt och man får börja att jobba på skit ställen som söker folk för att deras ekonomi inte går runt oc då börjar man jobba för drinkbiljetter, sedan små små summor och desto "större" du blir inom denna bransc desto mer välkänd du blir desto bättre, så det handlar om att vara väldigt mycket frammåt, våga ta steget och prata med randoms och presentera sig och visa upp sitt ansikte överallt. På något vis använda sig av något som gör att folk kommer komma ihåg dig, och det behöver inte vara possitivt. Hoppas du fick svar på din fråga och även hör av dig på facebook till mig om du är sugen på att börja jobba inom denna bransch.

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback