svar på kommentar till Anonym


Anonym om Vakna med the vocie- är mitt efternamn verkligen jätte svårt?:
Tack snälla för att du svarade, uppskattar det väldigt mycket! :) Jag är myndig, fyller 20 år om en månad, men jag går fortfarande i gymnasiet så jag har fortfarande mycket i skolan och vet inte ifall jag skulle kunna gå ut på onsdagar ifall man måste göra det, men på helger skulle jag absolut ha tid för det. Jag är en väldigt framåt person som vågar prata med människor och som är väldigt social, trevlig och glad av mig. Men jag undrar, tjänar man bra? Och om man inte är intresserad av drinkbiljetter överhuvudtaget, hur gör man då? Och går det bra ifall man är nykterist? Förlåt ifall det blev en massa frågor nu men jag är så nyfiken :) Jag är som sagt intresserad av denna bransch, skulle vara så kul att få träffa och lära känna nytt folk, prata med folk och sådär, hehe :)
Hej anonym! Som jag skrev tidigare om svar på nattklubbs-bransch-frågan orkar jag inte disskutera jobb öppet på min blogg, hur mkt man tjänar, vad jag har för tjänster att erbjuda och så. Hör gärna av dig på ett meddelande på facebook, jag lovar jag bits inte om jag får reda på ditt namn :) Jag svarar mer än gärna på alla dina frågor där!


Kommentarer
Bodypalace ¸. • * ¨ * • ☆

Vad inspirerar dig till träning & hälsa? =)

2012-02-29 14:38:56
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback