Svar på kommentar


J om MODE - pasteller:
Fin blogg, var är fransväskan från?

SVAR:
J är inte den ända som frågat om fransväskan men klistrar in hennes kommentar då hon var den första. Fransväskan googlade jag ärligt talat fram, skrev kuvertväska, peach färgad så jag kommer inte ihåg vilken internet shop jag hittade den på. Men jag testade att googla igen och märkte att det var Asos.com, där kan ni hitta snyggingen ;) Märket är River Island, så man kan nog klicka hem en från dderas sida också. Många har ställt frågan om det just är en kuvertväska eller om den har något band. Nej det är tyvärr bara en kuverväska, håller medd att fransarna kan vara ganska mycket ivägen men et får man väl ta. snygg var en i alla fall :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback