Till alla nära och kära, vänner och läsare


Tänkte bara lite snabbt förklara mitt beteende jag haft idag. Igår råkade jag ut för massa obehagliga saker och detta påverkade mig väldigt negativt både psykiskt och fysiskt. Så alla som försökt ringa mig och jag har inte svarat, ta ej illa upp, oc alla ni som visat stöd, tack så jätte mycket. Men idag har jag lust att vara för mig själv och inte ha kontakt med någon. Smärtan inom mig är så stark att jag måste ta i tu med det på en gång, där av ägnar jag all tid idag åt mig själv och mitt välmående. Jag hoppas ni förstår mig och kan ha lite överseende att det inte alltid går att vara på topp och ligga alla till lags, och i detta fall fokusera på bloggen. Idag klistrar jag inte på ett fake leende, idag släpper jag ut alla känslor som legat och ätit på mig mer eller mindre.

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback