Tjena mellan bena


Min lilla pause jag hade igår från bloggen var nödvändig. Visst jag bloggade men jag orkade inte ta och skriva världens inlägg. Orkade inte ta tag i kommentarerna som ramlat in på bloggen på senaste, som jag för övrigt ska svara på idag. Ska även lägga upp lite tränings tips åt er. Var länge sedan nu. Eller nu kom jag på en sak. Jag har fått en kommentar angående träning och tillskott. Den kan jag utveckla lite så får ni läsa mitt svar helt enkelt :) nu ska jag cigga med Tess, säga hej då och tjej snacka. Kommer kännas tomt här utan henne... Tess ska ner till Malmö och söka jobb och gå på avicii mm. För hennes skull hoppas jag på att hon får jobb där så hon kan flytta ner. För min egna skull vill jag inte att hon åker idag överhuvudtaget! Men men, ska gymma som ett freak denna vecka så får vi se om Tess ser skillnad när hon kommer hem nästa vecka :)

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback