UPDATE


Alla har nog tryckt i sig en god färsk semla. Är ganska avis på er, varken jag eller min man har fått en semlis men vad ska man göra. Vill man bli smal och snygg i sommar får man offra sig. Längtar till NYC, hoppas jag har gått ner minst 8-10 kg tills dess. Kommer kunna shoppa hem så mycket kläder. Victoria secret är ett måste, juicy couture ett måste, converse, abercrombie and fitch, ralph lauent, forever21, river island m.m. Damn, har planerat att åka dit med ca 5000 i fick pengar till shopping. sedan ska jag ha ytterligare 2000 till utgångar, fikor och lite mat. Bjuder på bilder som får mig att längta dit.







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback