Vem härmar vem?


Tänker inte uttala mig så mycket om rubriken men personen vet exakt vem hon är...

Har klickat hem lite saker från nätet igen. Tröst shopping, är på dåligt humör vilket innebär att jag inte får i mig någon mat. En smoothie ar jag druckit och ätit en mandarin. Skål på det. Ska röra mig mot gymmet och få ut mina aggretioner. Pallar inte att folk ankalgar en för massa saker sedan går de och shoppar likadana kläder och grejer. Well well, inte för att jag är sådan, alla i Stockholm ser ju fan identiska ut.

Haha kom på en rolig sak som hände förra vintern. Min pappa ringer mig på min lektion men jag lutar mig bakom min vän och svarar.
Pappa- Anja, vad fan har jag sagt om skolkandet! Det räcker nu. Drar in din månadspeng denna månad.
Jag- Men va? Vad fan snackar du om, jag är på lektion kan inte prata, fattar inte vad du menar?
Pappa- Sluta viska och låtsas som om du är på lektion jag ser ju dig här på Hamngatan.
Jag- Pappa? Mår du bra?
Pappa- Äsch du förresten skit i det jag sa, en tjej på gatan såg ut om dig. Brunett,Ugg´s, moncler jacka och den där mössan med pälsbollen. Ha en bra dag. KLICK.
Kom igen detta händer inte, att ens pappa tar fel på sin egna dotter och en stranger. Haha.

Men i vilket fall som helst. Hatar när ens vänner säger att man härmar deras bloggar och kategorier och så. Men de köper hem likadana kläder som en. SHAME ON YOU!


/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback