Wednesday


Hejsan bloggen, har inte haft tid eller lust att blogga så mycket idag, kanske ni har märkt. MEn men, igår stor städade jag och min man hela lägenheten, alla skåp tömdes och torkades, alla hyllor, alla saker på hyllorna. Så nu är lägenheten i topp skick. Idag har jag tvättat lite och städat i badrumsskåpet. At the moment sitter jag med ricinolja i håret och planerar kvällen. Tyvärr tackar jag nog nej till finest awards i år, tack för vip inbjudan underbara finest men i år avstår jag nog. Men vi ses nog nästa år :) Vad har ni gjort en onsdag som denna?
Btw, imorgon ska jag klippa mig, välbehlvligt, har inte klippt mig sen 3 månader tillbaka, ILLA!

/Anja Dymkowska


Kommentarer
Patricia

Du måste visa före och efterbild när du använt dig av ricinoljan innan du klipper dig!

2012-02-22 21:50:11

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback