BLOGGTÄVLING!


Kickar igång en bloggtävling här på bloggen. Vinnaren av tävlingen får följa med mig på VIP releasen av märket PINK SWEDEN by Rocque, som hålls i Sturegallerian den 31 januari klockan 19:30. På plats kommer det finnas allt från bloggare, tv/radio kändisar, mingelfotografer och mycket mer. Det kommer bjudas på champange, snittar, prisutdelningar, liveband samt otroliga 50% rabatt på allt i den exklusiva underklädes butiken Ajas där eventet kommer hållas.

1. Länka min blogg samt eventet, det hittar du HÄR, på din blogg.
2. Lämna sedan en kommentar där ni meddelar om att ni har följt försa steget(klistra in länk från blogginlägget). Förklara sedan varför just du skall vinna denna tävling!


Utser en vinnare på söndag den 29!
LYCKA TILL!





/Anja Dymkowska


Kommentarer
jessica nielsen

varför jag ska vinna. ja, det var enkelt. denna kväll är en stor kväll för pascal och jag vet hur gärna han ser fram emot att energifulla och stöttande vänner är på plats, men utan en VIP biljett till kalaset blir det svårt. jag har till vanliga och vill nu överraska honom.

jag har sett pascal engagera sig i mycket både utanför jobbet men även under - men aldrig något så stort som ett klädmärke. det här är en grabb jag är extremt mån om och kan inte missa hans största kväll.... sen behöver ju du anja en kompanjon att gå med, im here for ya baby!

2012-01-23 22:18:48
URL: http://helhetsbild.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback