Don't waste your time thinking about what might have been. The past is gone & can't be changed. Make the future what you want it to be.


Bäddar ner mig i sängen efter ett tufft arbets pass, mina fina pojkar (Jad,Danne,Dino and Billz) kom självfallet till cribban och gjorde mig sällskap på en middag. Underbara Jessi och hennes så kallade "uzbekiska guld" kom förbi och sa hej (gillart), bästa Johanna och mina home boyz lika så (Essa,Marcus,Pontus etc). Har haft en riktigt härlig kväll med massa skratt med mina vänner.  Helt nyktert vart det ikväll för mig och ändå var det jag som var mest taggad och dansade mest. Då har man även brännt lite kcal under jobb passet. LIKE! Hade my love i tankarna ganska mycket under kvällen, var väldigt trött i början av jobb passet så jag funderade på att överraska min man och åka hem med morötter och dipp och ha mys kväll. Men jag missade mitt jobb pass igår så jag kände att pengarna fick gå före idag. Dags att ta bort sminket, ut med linserna, borsta gaddarna, ta en snabb dusch (inte lukta usch haha) och skeda med min andra halva.





Kommentarer
jess

Love u

2012-01-14 04:13:16

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback