Handla handla


Super kul att catcha up med Da Taco, Cillan och Rollan hakade även på some catch up time. Gillart. Kul att träffa brudarna igen. För er som undrar så är detta tjejer från min gymnasieklass. Efter en mysig fika på fresco gick jag förbi fina Elin i hennes butik i Sture gallerian och spenderade lite tid med henne. Självklart gjorde vi det vi brudar är bäst på, snacka om allt mellan himmel och jord och även stötta varandra. Underbara Elin! At the moment sitter jag på tuben och är på väg till affären, ska handla hem lite mat. Är sviiiiin hungrig så ska skynda mig hem för att laga något gott åt mig och min man.

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback