I just had sex, and it felt so good




Haha jag älskar när folk tror att mina rubriker är ironiska och de flesta vågar inte nämna ordet SEX i sina bloggar m.m. Fan sex är naturligt så sex ska man ha och det är inget att skämmas över. Det kommer en viss ålder där man känner sig redo och då är det bara att köra. Tänkte egentligen inte blogga om rubriken jag precis skrev men what to do? Kan köra ett pepp inlägg till mina yngre läsare. Många har ställt frågan när jag vart av med min oskuld. Tänkte att jag kan svara på det, det var sommaren mellan 8:an och 9:an. Så jag hade några månader kvar tills jag var 15. Då tyckte jag att jag var sen, många av mina vänner hade legat med killar några år innan. Vissa hade redan en sk. KK (knullkompis) och jag hade inte gjort det ännu. Jag skämdes men ändå försökte jag stå på mig. Kom ihåg tjejer, du ska aldrig ha sex pga av andra. När jag förlorade oskulden var det pressen att mina närmsta redan hade varit med någon som fick mig att göra det. Killen gjorde faktiskt inget, som att försöka tvinga på mig det eller även utnyttja det att jag var riktigt full kvällen innan vi gjorde det. Han försökte inte ens utan hjälpte mig hem. Vilket är förvånande, man tror ju att det faktiskt inte finns några killar här på jorden som inte tänker på sex i första hand. När ni ska bli av med eran oskuld ska ni vara super egoistiska. Våga säga ifrån om du inte vill, våga vara "sen". Om jag ska vara ärlig skulle jag gärna väntat 1-2 år i alla fall, inte för att jag ångrar det jag gjort men för att kanske vara lite mognare. Tänker jag efter så är 14-15 åringar små barn för mig, och jag var ju så gammal när jag hade sex för första gången. God damn jag var ju fan ett litet barn. Kom ihåg även tjejer att alltid skydda er, komdom är ett måste! Visst är det skönare utan, det är min åsikt i alla fall, men har man sex med någon för första gången och är inte i ett långvarigt förhållande ska man alltid skydda sig från graviditet och könssjukdomar. Super viktigt! Och att prata om sex är absolut inte pinsamt och absolut inte farligt. Har ni några frågor får ni mer än gärna skriva här på bloggen så svarar jag så gott jag kan!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback