Kind of bad updatade today, sorry dudes!


Well, sorry för den dåliga uppadteringen men idag har jag gått som en jäkel. Drog en fet PW till Anonym (ve ej om jag får nämna namnet i bloggen men gick till S) tog en ciggish och pratade. Behövligt, känns bra att kunna prata som vanliga människor åter igen. Inte vanliga männsikor, rättare sagt som vänner. Efter 1 timmes prat drog jag mot bussen för att ta den till BP, ångrade mig när det var 15 minuters väntetid, började traska mot brommaplan och sedan mot Abrahamsberg. Tog några cigg med Johanna, snackade jobb med Skagge, snackade blogg tävling med Pascal and here we are. Sitter hemma framför datorn och chillar. Ska strax ställa mig och laga thaimat, blir kyckling med ris och wok grönsaker i en slaggs thai spice soppa. MUMMS!

BTW, håll utkik ikväll kommer det upp en blogg tävling!

/Anja Dymkowska


Kommentarer
???

Kan inte du ta print på din bloggstatistik, För jag ser aldrig att någon kommenterar på din blogg osv. mn ändå skriver du som att du har flera tusen besökare....

2012-01-23 21:49:12

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback