People and feelings may change. But some place and some memories will last forever in our hearts.


Nyss var denna ruta fylld med en text. En lång text. En text som tog mig ca 20 minuter att skriva. Om olika känslor, om många fel jag gjort, om fel jag tycker andra gjort mot mig. Men jag raderade den. Jag raderade texten som tog mig 20 minuter att skriva. Varför? Den lät bra, den var djup. Det är inte så att jag skäms, det har jag aldrig gjort. Är inte blyg på det sättet at skriva och tala om det jag känner öppet, snarare tvärt om. Jag vill inte att de personer som önskar mig allt dåligt man kan tänka sig skulle få njuta. Exakt. Jag skrev en text om hur sårbar jag är, om dåliga stunder det senaste året. För det mesta den senaste tiden, jag skrev ut och spekulerade över varför jag har varit bitter, kall, glad och sen elak från ingenstans, de senaste 2 veckorna har verkligen varit kaos. Mycket positiva känslor i min kropp som bara har gjort dåliga saker mot andra, och nu börjar allt det positiva bli dåligt också. Sådant dödar mig. Men jag tänker inte skriva ut det, jag tänker inte låta er haters att njuta.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback