Talar ut!


Idag går humöret upp och ner! Förjävligt! Är sugen på att möta boysen och Johanna och ha filmkväll. Hur mysigt skulle inte det vara liksom! Är arg och ledsen idag. Är sjukt förbannad att jag missade jobbet idag. Behöver varenda krona just nu... Fattigt värre. Nästa månadens lön kommer bli fet, dock ska mannen min ha 6000. Måste betala av alla mina skulder och alla räkningar. Resten skall läggas undan. Är ledsen att vissa saker är som de är, att vissa fortfarande beter sig som man gjorde när man var 12 och snackade skit och gjorde allt för att trycka mer sina vänner. Men sådant får man ta. Ensam = starkast! Jag har mina få äkta men jag vet att jag inte skulle bli sviken. ALDRIG! Och det tackar jag för!!! Kärlek till er.Där av har jag backat från många, håller vissa saker undan för de och är en sk. ytlig vän. Har känt mig påhoppad och utnyttjad. Har känt mig sviken och sårad och det skall man väll inte göra av en äkta vän.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback