Äntligen har jag fått mina saker från Nelly!


Klickade ju hem en klänning skor jacka smink och det har tagit de 8 dagar att leverera skiten. Förut kunde man få vissa saker på 2 dagar. Nellys tempo på att skicka ut saker har tyvärr försämrats. För er som vill titta på vad jag klickat hem är det bara att gå in på shopping kategorin :) Idag är det min sista lediga dag. Imorgon börjar jag jobbet på Åhléns City parfymavdelningen. Så kom imorgon mellan 10:00-15:30 och säg hej :) kommer vara där på golvet någonstans eller stå i en demo precis rakt fram från huvudingången. Är så himla exalterad över detta. Iaf gick upp för ungefär 40 minuter sedan, ville sova ut ordentligt innan jag börjar jobba. Ska snart ut på en PW och sedan dra förbi ICA och hämta ut mina paket, hoppas på att sakerna jag beställde några dagar efter har också kommit! Vad ska ni hitta på idag readers? Efter min PW ska jag lätt slänga mig på balkongen och sola!

 

/Anja Dymkowska




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback