Äntligen hemma


Hello readers, nu är jag lite halvt back on track. Appen på mobilen funkar inte så förvänta er inte så mycket bloggande men eftersom jag är hemma i Sverige nu så kommer jag uppdatera lite i alla fall. Igår kom jag hem från Polen med min låtsas mamma, hennes mamma och systerson. Vi åkte till Polen förra veckan på onsdagen, för att se alla sevärdigheter i Krakow och även fira min ingifta kusin som fyllde 18. Som alla fester i Polen så äter man och dricker som fan men jag stog emot, tog en shot med kusinen bara för artighetens skull. Annars höll jag mig borta för det mesta från alla sötsaker och så. 73 kg står vågen på, så 1,5 kg har jag ökat men det är sådant som händer. Det var riktigt kul att få åka iväg ett tag och umgås med min ingifta familj, så sjukt att de kan stå än närmare än vissa man har blodsband med. något som var riktigt tröttsamt dock var fan i mig vädret, gick inte att vara ute överhuvudtaget, luften var så himla tjock och det var runt 40 grade ri skuggan varje dag. Många av er tänker antagligen att jag är mega brun men tyvärr inte, som jag sa nyss så gick det verkligen inte vara att ute, man klibbade, svettades och vart bränd på en sekund. Nu ska jag umgås med min älskling, ska försöka dra ut honom på en PW. Bjuder på några få bilder jag tog i Polen.
 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback