Bilder från igår kväll. Ikväll kör vi igen ❤


Jävla fitt fan! Hade skrivit om kvällen igår och så men just nu är jag sur att appen bara la av mitt i allting så ni får er en sumering. Fan vad kul vi hade det, vissa vart inknuffade i poolen med kläderna på (vi skulle ut på krogen sen vid 2), en person fick sig en snigel i drickan och drack ett helt glas med drickan innan hon märkte något, vissa hade sex i bastun, poolen och studsmattan, musiken flippa och alla var hur glada och taggade som helst. Ikväll kommer vi självfallet flippa ännu mer! Annars ligger jag fortfarande i sängen och är riktigt trött. Som vanligt fick jag mina magsmärtor så att sitta som en boll till kl 06 är toppen. Nej nu ska jag ta mig en kopp te och glo lite på TV. Ciao ❤



Kommentarer
martina

BLOPPIS - KOLLA HIT!
Säljer massvis utav mina kläder, allt kostar mellan 10kr - 80kr!
skynda fynda ;)
klicka här för att kolla i den ---> http://martinaolsson.myshowroom.se/bloppis-kop-mina-klader-till-riktigt-billiga-priser/

2012-07-26 12:42:17
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback