Dagens träning


Det här med magdans på tv var nog inte min grej men värt ett försök. Tog mig även en PW, fick en jävligt bra tid, med ett 5 minuters cigg stopp och även ett stopp i affären på någon minut för att köpa cigg. Vanligt vis gick jag till Abfahamsberg på 50-60 min beroende på väder och mode. Men idag 40 min om jag räknat bort mina stopp. Så jäkla bra maxat. Hade även hunden med mig som skulle bajsa och kissa några gånger på vägen. Imorgon ska jag ut på en morgon powerwalk igen och sedan mysa med my love. Hoppas fortfarande på sol, annars tänker jag ta en 10 minutare på solariet, denna sommar är fan inte acceptabel! Nu ska jag ta en dusch sen sova. Nightyyyy loverrrrrs ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback