KISSIES RIKTIGA JA!




Där har ni bevis på att Alexandra "von" Nilsson inte alls är så jävla snälls som hon verkar vara på sin blogg. Det roliga är ju att hon började vara elak, skicka sms till mig som det stog i typ "feta hora" "slampa" och massa andra sådana saker. Och fine har hon lust att kalla mig slampa kör bara, lite konstigt tycker jag dock bara då jag aldrig haft sex bakom min killes rygg och jag har varit tillsammans med honom i 3,5 år. Och ah ni som känner mig lite mer personligen kan ju tänka er att jag faktiskt inte ligger med vem som helst när som helst så ah, jag har ju inte gjort det med så många för att förtjäna bli kallad slampa, men det är ju lätt att trycka ner andra och försöka få andra att se dåliga ut inför andra när det egentligen är man själv som är dålig. Och av någon anledning skriver Alexandra i meddelanden till Jimmie att jag "hans otrogra flickvän" och han har gått övergränsen, men det är hon som trycker ner både mig och Jimmie, det är hon som har stulit min halsduk (gjord av kaninpäls och hon är ju så jävla emot pälsindustrin). Det är hon som hotat mig att hon ska slå mig. Så det är bara att sätta sig ner och samla på sig bevis mm och polisanmäla allt. Hon har även lagt upp bilder på mig på sin blogg där hon har gjort om min näsa till större och mina tänder snea och även lagt upp den utan min tillåtelse. Well well, vill ni se hur allt började kan ni gå igen mitt arkiv. Februari 2011 började allt. 

HÄR HAR NI FÖRSTA INLÄGGET OM ALEXANDRAS PÅHOPP!



Kommentarer
sandra

Hej
Jag såg ditt inlägg här och använde det i min skvaller blogg just för att svenska folket ska veta hur Kissie behandlar andra. Hoppas detta var ok om inte så säg till så tar jag bort det.
Mvh www.nattstad.se/svenskabloggare

2012-07-27 21:06:59
A

Bra inlägg! Gillar att det finns iallafall några som vågar avslöja hur Kissie är egentligen bakom fasaden. Har aldrig litat på hennes "förändring att bli snäll". Hon hänger ut folk och skriver elakheter hela tiden, men hennes "fanatiska fjortis fans" tror på all hennes skitsnack om att hon skulle ha blivit "snäll". Usch för Kissie!

2012-07-28 02:45:45

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback