Ny duschad chey


Ska ta och fiffa mig nu dock har jag ingen hårfön hemma hos min man så vet inte hur jag ska lösa detta på ett smidigt sätt, kanske får knacka på någon granne och fråga om en hårfön? Hahaha lite pinsamt kanske men på något sätt måste jag ju lösa det. Ikväll blir det middag hemma hos mamma som jag inte träffat på typ 1 månad då hon varit i NYC och Hamptons och lattjat. Om jag hoppas på mycket presenter? Haha oh ja! PS. Det mörka man ser på ett av mina bröst är ett blåmärke bara så ni vet, många av er är ju duktiga på att skriva elaka kommentarer om det ni ser på bilder, så nope that is not my nipple. ❤



Kommentarer
Mohammedi

Va med på den här facebook gruppen också: http://www.facebook.com/groups/345114922182631/

för att sprida din blogg ännu mer!!!! <3 <3!
Glöm inte att bjuda in några vänner till gruppen sen ;)

2012-07-20 14:28:29
URL: http://mohammedis.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback