ONLINESHOPPING


Man kan inte sätta mig framför en dator utan att jag går in på någon sida med kläder, och yes I know jag är iprincip arbetslös så att spendera pengar på kläder och andra roliga saker är kanske inte så smart eller moget men jag har fan inte unnat mig något på hur länge som helst. Och eftersom jag har namnstag om exakt en vecka så kommer pengarna rulla in. Namnsdagar firas mer än födelsedagar i Polen, vilket jag inte alls lider av. Nu blir det fiffo time och sedan rulla mot Sofia med my love. Vi ska spela spel och umgås på hennes balle, som vanligt dårå!
 
Här får ni en bild på alla kläder jag köpt.
Nedan har ni länkar till varje sak på bilden klicka bara på sakens namn!

Jacka: Coleen Leather Jacket
Skor: Kadiean
Klänning: Faine Dress
Ögonskuggor: Nelly Makeup 88 Palette Matt


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback