LANDET- Söndag den 15 juli 2012


Det här med rubriker får mig att bli galen ibland. Känner ofta att de är ganska onödiga men när man ska skriva något intressant debatt inlägg eller något. Vad tycker ni som bloggar om dessa bajs rubriker? Antar att ni också ibland har hjärnsläpp vad man ska skriva där. Idag har vi skit väder så ingen workout för min och älsklingens del. Ikväll blir det grekiskmat gjort av svärfar och smulpaj gjord av svärmor, det kommer även lite landetgrannar förbi till oss så det blir nog spel och vinpimpling ikväll. Mysigt! Nu ska jag basta med min älskling( bra för hyn you know haha). ❤



Kommentarer
Elin Östman

Rubriker är inte lätt, det är som att ha läppglans och utsläppthår och gå ut i storm, det bara klibbar hela tiden men snygg är man.

2012-07-15 12:53:34
URL: http://Styleways.devote.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback