Uttalar mig strax i ett videoinlägg.


Orkar verkligen inte sätta mig ner och skriva värsa texten om att Alexandra aka Kissie åter igen har snott ett helt blogginlägg från mig. Jag tror inte hon tänker på det att hon får mig att tjäna på det? Jag får myyycket mer läsare, hamnar ibland uppe på 2 tusen när vi har "våra" tjafs och jag får ju mer publicitet, skvaller bloggar skriver om det, skvaller tidigningar skriver om det så mig gör det inget. Och det roligaste är ju att hon även snott bilden jag har på min blogg, dock har hon klippt in sig och skrivit en annan text, det är ju så att min pojkvän har ett företag där han är  webbdesigner och han har copyright på alla bilder han gör, så denna gång kommer hon inte få denna bild gratis. 

Slutsats: video kommer strax där jag uttalar mig, Kissie = fakturerad!
 
/Anja Dymkowska


Kommentarer
Chrille

Me like fakturera snarast!

Sonja

Borde inte då också styrkelabbet fakturera dig när du tagit ditt inlägg från deras sidor?

http://www.styrkelabbet.se/deffa/

Svar: Självklart har du helt rätt men om du tar och kollar riktigt noga och även kollar på kommentarer som redan finns under träningsinlägget så kommer du få dig en förklaring. Jag har skrivit hela texten inom citat teckan, vilket innebär att jag kopierade den. och som jag skrivit tidigare så klickade jag runt på olika träningsbloggar och jag lånade denna text inte från den sida du och alla andra länkar vilket innebär att jag tog den från någon som hade kopierat texten till sin blogg utan att citera.
Anja Dymkowska

2012-07-25 06:53:30
bjullmeister

tänkte precis skriva samma sak som sonja. alltså, hur mycket bättre är du när du själv sitter och kopierar rakt av. fine, du själv ger cred till styrkelabbet.se, MEN du har fortfarande kopierat det och har absolut ingen rätt att skriva att inlägget som är på kissies sida är DITT inlägg. du borde ha skrivit att det är ifrån styrkelabbet i så fall.

Svar: men hur dum är du egentligen? jag har ju citerat ela inlägget och detta är inte första gången alexandra kopierar något från min blogg så jag vet att det är "mitt" inlägg hon kopierar eftersom hon även tog bilden från min profil och även skrivit på inboxen till min pojkvän om mitt inlägg mm
Anja Dymkowska

2012-07-25 16:07:19
URL: http://bjullmeister.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback