What a night


Kom precis hem från en nykter utgång med brudarna från Malmö, Tessan och min man. Kvällen började hemma hos Linda, vart lite vin för alla och redbull för min del, dansa pausa i full rulle, glas krossades och många vart för fulla för att dra ut. Så jag och brudarna åkte in till stan och mötte upp min man som slutat jobbet och drog till PURE där Omar höll i ett event. Kult var det, träffade på massa bekanta ansikten och flippade sönder brevid babyReza i DJ båset som vanligt och även på dansgolvet. KUUUULT! Nu ska jag bädda ner mig i sängen hos min man och tagga inför Sofias 20 års firande imorgon. God natt readers, hoppas ni gillar att jag är back on track. Bilder från kvällen kommer imorgon bjuder än så länge på två som togs med min lur. CIAO
 
 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback