Back on track bloggah


Någon mer än mig som haft problem med att blogga genom blogg.se appen? Jag kommer fortfarande inte in på skiten vilket gör mig gaaaalen. Just nu ligger jag i sängen med Jimmpish och vilar efter lite lunch, det var en lugn utgång igår för min del men Noelle taggade till mig som fan trots att jag var nykter. Ännu en gång vill jag säga grattis till världens bästa tuttlisa även kallad Tjoffen. Hoppas du hade ett roligt födelsedagsfirande igår! ❤ nu ska jag kramas och pussas med my love. Sätter ihop ett inlägg senare om gårdagen :)




Kommentarer
Sarah - Adopterad ifrån Senegal

Hej!:)

jag undrar om du blir irriterad om folk kopierar saker i din blogg, eller tar du positivt och tänker att dom inspireras av dig!:)
Gå gärna in och svara i bloggen!
kram!
http://sarahsanyang.blogg.se/2012/june/blir-ni-sura-nar-folk-kopierar-saker-fran-er-blogg.html#comment

Svar: ja jag blir irriterad i vissa fall, tex som när Kissie tog mina inlägg och kopierade de rakt av till sin blogg, och även bilder utan att länka eller att citera och skriva åtminstone var inlägget kommer ifrån. Annars har jag absolut inga problem med att folk kan sno bilder samt texter från min blogg, men hur kul är det för dess läsare och läsa någon annans text som blir så opersonlig?
Anja Dymkowska

2012-06-17 10:18:45
URL: http://sarahsanyang.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback