Dobranoc ❤


Ska precis sätta på en rulle på TV:n och bädda in mig på min plats i sängen. Ska gosa in mig i hans famn och somna tryggt. Var ett tag sedan jag gjorde det. Vi hörs imorgon lovers and haters, för det mesta haters. Älskar att så många utav de som läser min blogg gör det bara för att de är nyfikna på vad jag gör om dagarna och vill bara hitta något som de på något vis kan rikta mot mig eller sprida rykten om. Men så har det alltid varit med mig och särskilt mitt och Jimmies förhållande, men jag drar ju bara nytta utav det, jag får ju mer readers och mer folk som ger än spons mm. Haha. Gooooood nightyyyyy❤

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback