Fy fan för det vidriga vädret!


Är det bara jag eller känner ni också er lite deppiga, hängiga och lätt irriterade när det är dåligt väder? Sådana dagar vill jag bara lägga mig i sängen och dö, kolla film med någon som ligger och håller om mig och äta godis. Istället ska jag spela kort med föräldrarna och deras vänner, äta ostbågar pappa lovat mig och dricka cola light. Har även tagit med mig massa filmer till Haninge så jag kan ju bjuda över någon kompis och mysa om så önskas men vi får se. Peace out ❤

 



Kommentarer
felicia - fotokobran

för 400 kronor får du en personlig design, personlig header och en egen domän som räcker i ett år! Lät detta intressant, kontakta mig på : [email protected] :)

2012-06-03 12:29:01
URL: http://fotokobran.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback