Good nightyyyyy


Har mailat in till blogg.se nu om att mobil appen inte funkar. För vissa bloggar är den igång vissa inte. Konstigt det där. Vill iaf att ni läsare håller er lugna, imorgon ska min pappa fixa vår rauter så det trådlösa nätet kommer funka prima här hemma. LÄÄÄNGTAR. Då kommer ni få en massa uppdateringar så det ryker om det. Imorgon är det väckning vid 9, ut och powerwalka i 5 km med faster och låtsas mamma på tom mage och plastfolje runt mage och lår. Bastu effekt på g och jag har endast 4 kg kvar till mitt mål. Då är jag nere på 67 kg och det kommer jag vara sjuuuuukt stolt över. Då har jag gått ner 20 kg. Nu blir det ett glas ljummet vatten med citron och lite salt så jag får igång matsmältningen lite till.
PUSS HEJ
 
/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback