Kvalitetstid med gulle min


Hello på er fellas! Hur mår ni idag? Själv är jag as taggad och glad idag. Ikväll håller jag och mina närmaste vänner på Aveny en drinkbjudning till alla våra vänner. Tänkte även passa på att bjuda er läsare, så vill ni komma och mingla lite med oss är det bara att skriva till mig på facebook på inbox så skriver jag upp er. Annars då, är hemma hos Jimmieboy och chillar lite, spelar kort på Ballen och röker lite. Mysis med kvalitetstid. Ska möta min låtsas mamma runt 3 tiden och röra mig hemmåt. Dusch, fiffa mig och möta upp Amanda och Sofia samt Hanna i stan. Kommer bli en grym kväll med mina babes! Bjuder på en bild tagen från Finest på mig och Sofia från i onsdags på Rose. PEACE!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback