Ligger i badet och samlar kraf!


Känslorna i mitt liv går väldigt mycket upp och ner just nu. Igår när jag la mig var jag glad, jag mådde bra, hade verkligen en toppen kväll! Måste tacka även Rodney för att han styrde upp eventet så jävla kung, tack så hemskt mycket för din insats! Idag är jag arg och irriterad, min gamla mobil har blivit borttappad på något vänster och jag håller på att koka över. Come on, hur faaan kan man sumpa en mobil varje gång man är ute på krogen och dricker, fattar inte hur det är möjligt. Men jag kan ju ifs tänka mig att någon brutta distraherade honom att hålla koll på sina saker och även mina. Toppen. Ska försöka fö tag på någon av mina vänner, ingen verkar vela svara...

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback