Svar på kommentar


Anonym- om Polen- Ryssland
 
blir din bröstoperation av i slutet på juni ? vart ska du göra den ?
 
SVAR: Min bröstoperation är framflyttad då jag inte har samlat ihop tillräckligt med pengar till den. Tyvärr. Min ekonomi sket sig lite när jag vart blåst av en av mina chefer jag ade på Lobby (nämner inga namn) och sedan efter det har jag fått ut lite skit pengar här och där som jag använt upp till räkningar och cigg så har tyvärr inte haft möjligheten att lägga undan den summa pengar jag har velat så jag skulle kunna operera mig. Operationen kommer jag helt enkelt göra när jag har ekonomin till det, jag kommer fortfarande göra det på samma klinik som jag planerat tidigare dvs proforma clinic och jag kommer fortfarande ha samma kirurg, dvs Dr. Örjan Gribbe. Har många vänner som opererats hos honom och de är hur nöjda som helst med resultatet.

Hoppas du fick svar på dina frågor, annars får du gärna kommentera igen!

/Anja Dymkowska
 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback