Back on track


Då har man äntligen samlat lite krafter, ber om ursäkt för massa bittra och tråkiga inlägg på senaste men ibland får man sådana dagar där man inte orkar göra ett piss. Allt känns skit och man är sur och bitter på alla i omgivningen. Som tur har jag mina fina vänner och min pojkvän som stöttar mig. Nu ska jag lägga ll fokus på jobb och träning, bara 5 kg kvar till mitt mål. Har minskat 1 storlek i jeans och jag har blivit mycket mindre i armarna och tyvärr tuttarna. Well well,  nu är jag back ion track och jag kickar igång min uppdatering som vanligt igen.
Atm, sitter jag och väntar på Tess som bara skulle byta om vi ska ut på en PW och sedn blir det en fet runda på stan ikväll. Först jobbmöte, sedan Oxid och Rosen. LATERO!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback