Det här var ju toppen.


Haha sitter och smsar med Emelie, hon skrev precis att jag absolut inte var jobbig igår på fyllan men mitt konstanta "toppen" drev henne till vansinne, där av denna rubrik ;) Ikväll blir det en nykter utgång med mina fina, massa dans och vatten i kroppen :) At the moment ligger jag i sängen och myser med vovvi Missy även kallad katten. Hon verkar också ganska trött, hon sprang runt och lekte massa när vi var ute så det är nog därför. Vet ni vad jag precis kom på? Jag har ju fan haft frågestund som jag inte ens besvarat. Haha så jävla pigg tjej! Kanske kör ett annat sätt att besvara frågorna på denna gång. Vi får se. TTYL

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback