God eftermiddag


Är så jävla förkyld att jag har lust att döda mig själv just nu! Har sjukt ont i halsen, mina ögon rinner, ont i öronen har jag också och snubbans vi inte ens prata om. Snart ska jag bege mig mot ICA för att handla inför middag. Imorgon fyller Tess år på riktigt så att säga, så jag och Nihada har hittat på lite roliga saker vi ska göra idag. Btw, sorry för så sen update men jag har inte kunnat logga in på min blogg av någon anledning. Varken på mobilen eller datorn. Bjuder på en bild från i fredags. PUSSSIIIS

 



Kommentarer
Elona

Det jag stör mig GROVT mycket på, är att Kissie har snott denna texten från dig..

2012-03-27 17:49:46
URL: http://elonas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback