God FUCKING morgon


Som ni ser på den fantastiskt fina bilden nedan ser inte vi så jätte pigga ut. Dags att gå ut med vovvi på promenad sedan ska jag trycka i mig frukost, fast jag är bakis och mår illa. Ja ja, jag vet nykter till 1 juni men igår sprang jag runt som en virrpanna och var hur stressad som helst så alla började bjuda mig på shots så jag lugnar ner mig. Slutade med 5 fish, 4 tequila, 2 fireball och typ 4-5 drinkar. Toppen.... Inte undra på att man mår så här. Och då hade jag ifs inte ätit mycket alls utan lite bosnisk pirog och glass. Det är fan ändå sjukt att jag inte kräktes igår, alkis varning på den. Well hunden börjar gå i cirklar, dags att ta en prommis

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback