Hemma från PW, dags för middag


Vart en ganska kort PW, men 426 kcal brändes. Det är ju TOPPEN! hahahaha ni läsare kommer nog hata mig för mitt toppen men jag ler och älskar det lika mycket varje gång jag säger det så tyvärr men jag kommer fan inte sluta. Det bästa är ju att det smittar av sig på mina vänner, min man och mina kollegor. Så jävla TOPPEN! okey fan nu börjar jag själv störa mig på ordet. At the moment, sitter jag och pratar med frugan som är p väg hem från en jobbintervju, gick tydligen as bra för henne så nu håller jag tummarna så hon får jobbet. Vi planerar lite vad vi har att fixa idag. Färga hår, fixa naglar, färga bryn, göra ansiktsmasker m.m. Kommer bli mysigt att bara hänga med mina fina, ock fattas söta Janet som tyvärr måste jobba häcken av sig så hon kan vara med oss imorgon och fira Tessan. Aja dags att hugga i maten som jag fixat. Kyckligklubba, keso, sweet chili, sparis och sallad. GOTT!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback