Idag rör jag mig inte ur sängen


Ska precis ringa och gratta lillasyster på hennes 6:e födelsedag. Damn vad tiden går fort. Jag kommer ihåg när hon föddes, känns som om det var typ 1 år sedan. Det är på barnen man ser hur tiden bara rinner iväg och ibland får man lite ångest att man inte alltid tar vara på den till 100%. Well, jag är sjuk, VÄLDIGT sjuk så idag ska jag bara ligga i sängen trots jag gärna skulle ta en prommis i vårsolen. Får ta en sådan med familjen imorgon i Haninge. Imorgon ska vi fira min lilla prinsessa, och 4 dagar senare fyller min äldsta syster år, dock bara 7. Haha, henne kommer jag inte kunna fira förens den 12 då Matilda åkte iväg med mamma till Thailand. Nu ska jag dricka te, bra för halsen you know ;)

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback