Jag lever! Haha


Tjenixen på er. Fy fan vad trött och sliten jag är, mensvärk till det och fetaste infektionen i mitt finger. Igår var det något som fastnade under min klack så jag halkade runt, antog att det var en sten och tänkte pilla bort skiten, självklart var det en sylvass glasbit som jag skar upp hela fuck-you-fingret på, kul kul blodet bara rann och Olof hällde på ren sprit på såret för att få bort bakterierna. Känns som om vissa dummisar satt kvar för idag ser mitt finger ut som en ballong och det rinner vatten ur såret. Snart ska jag upp och väcka gänget där uppe, de har lovat mig att gå på 1,5 h PW med mig. Undrar om fullisarna kommer ihåg det! Haha, bjuder på en bild på mig och Nihada, talk to you later

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback