Kass morgon update...


Vaknade vid ett tiden idag, sent enligt vissa tidigt enligt mig då jag somnade 8, satt med Nihada och Tess och snackade över en kopp te hela natten om vår uppväxt. Riktigt mys, precis som vänner brukar göra. Runt 7 kilade jag ner till mig och bäddade ner mig i sängen men min underbara granne var back on track, varje jävla morgon får jag lyssna på ai se eu te pego på repeat högsta volym. Kuk huvud är hon, och det värsta är när hon spelar piano och själv sjunger med. Fy fan! Ska be henne om ett par öronproppar om hon vill fortsätta sjunga utan att jag blir vansinnig. Well, bitterheten har ni redan nog märkt, är lite smått irri idag, sånt som händer I guess. Just nu sitter jag på tunnelbanan på väg in mot gymmet dock sitter jag helt själv, Emelie slutade jobbet precis och jag skulle tyvärr inte hinna gymma senare. Så hon får ta en PW och skicka resultatet till mig. Efter gymmet blir det rush hem, måste tvätta!!!

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback