Lite ont om tid just nu i mitt liv för att hinna blogga


Jag har tänkt på en sak, just nu när jag är så stressad och har massa att göra skulle jag fan behöva typ 4-5  extra om dagen. Det skulle inte skada om ett dygn hade 30 timmar just nu o jag ska vara örlig, då skulel jag hinna äta utan problem och även blogga lite oftare och uppdatera bloggen med roliga bilder men jag hinner ju inte, ni får liksom se mina god morgon och god natt bilder, Anja i sina bästa dagar! Haha, morgonen började med jobb och 45 min prommis i solen, jag gillart. Halsen börjar gå över nu som tur, trodde Tess ade smittat mig med halsfluss men icke sa Nicke, jag vart nog bara lite små förkyld. Till fruskot vart det 2 mackor, lingongrovor, med skinka och tomatskivor. Mums, äntligen har jag mat i magen. Till lunch blir det en tonfiskbrurk och till middag sushi hos mamma. Idag har min lillasyster namnsdag och konstigt nog så firar man det i Polen av någon anledning så jag ska till mamma och äta sushi middag och sedan jordgubbar med grädde och vanlijglass till efterrätt. Atm, sitter jag och planerar olika tema kvällar samt event vi ska ha på Lobby. Det är nu det gäller att köra storsatsat. Måste återgå till jobbet så jag inte tappar fokus, blog you later!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback